Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Kanada, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 24.03.2021
Pupę rusz!
Jak prowadzić kampanie społeczne dotyczące tzw. „wstydliwych tematów”, by nie były one ani zbyt błahe, ani zbyt dosłowne? I równocześnie wprost komunikowały, o co chodzi? Zabawnie a zarazem „w punkt” poradzili sobie z tą kwestią twórcy klipu, promującego Bum Run, organizowany w Kanadzie bieg, mający na celu zwiększenie świadomości i wiedzy na temat raka okrężnicy.
Tegoroczna edycja Bum Run odbędzie się 25 kwietnia w sześciu kanadyjskich miastach: Toronto, Vancouver, Edmonton, Winnipeg, Ottawie i Halifax. Więcej na temat inicjatywy można się dowiedzieć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Get off your bum and run
Czas:
2021.2.17 - 2021.4.25
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Bumrun
Media:
film
Wykonawca:
Good&Ready, Toronto, Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie