26 listopada br. w Clubie & Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się 19. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Podczas gali przyznano 13 nagród głównych oraz 23 wyróżnienia. Po raz trzeci w historii konkursu wyróżniono pracę w kategorii ambient im. Konrada Świebody.
Jury Kreatury przyznało grand prix MediaCom Warszawa za kampanię Sprite True Teens #prawdajesttaka przygotowaną dla marki Sprite (Coca-Cola Poland). MediaCom Warszawa odebrał również za tę pracę nagrodę w kategorii film – wideo w internecie. W tej samej kategorii nagrodzona została kampania „Organizm w dobrym nastroju” przygotowana przez VML Poland i Task Force Consulting dla Ministerstwa Zdrowia. W kategorii film – TV/kino nagrodę przyznano za pracę „Mikołaj” (NC+) dla studia filmowego Oto.
Agencja TBWA odebrała nagrodę w kategorii prasa za kampanię „To nieprawda, że mężczyźni nie robią nic w domu” przygotowaną dla Amnesty International Polska. Kampania prowadzona pod hasłem „30% ma znaczenie”, przygotowana przez MediaCom Warszawa i McCann Worldgroup dla Kropli Beskidu (Coca-Cola Poland Services) otrzymała Kreaturę w kategorii outdoor/indoor. W kategorii digital – aplikacje mobilne/gry nagrodzona została praca „Mobilne wpłatomaty dla przedsiębiorców” Idea Banku. Bank ten wraz z agencją Brasil zostały również nagrodzone w kategorii kampania za „Można? Można! – z Idea Bankiem”. W kategorii content marketing – branded content Kreaturę otrzymała Fashion Agency Aliganza za „Informal Sounds” przygotowane dla Levi Strauss Poland. Praca „Nowy Volkswagen Passat” autorstwa Timecode otrzymała nagrodę w kategorii techniki – zdjęcia filmowe.
Najlepsza zdaniem jury w kategorii kampania społeczna/CSR – kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych była praca „Zgazu Tanoga” przygotowana przez agencję John Pitcher dla Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W kategorii kampania społeczna/CSR – działania CSR firm i marek Kreaturę otrzymała agencja Roots PR za pracę „Plebiscyt Polacy z werwą” przygotowaną dla PKN Orlen. Agencja Just odebrała nagrodę za kampanię „Żywiec – Krakowska parafraza” prowadzoną dla marki Żywiec (Grupa Żywiec SA).
W tym roku po raz trzeci w historii konkursu przyznano nagrodę w kategorii ambient im. Konrada Świebody. Otrzymała ją agencja K2 za pracę „Dbaj o naturę tak, jak natura dba o Ciebie”, którą zrealizowano dla wody Żywiec Zdrój (Żywiec Zdrój). Konkurs Kreatura odbywa się pod egidą „Media & Marketing Polska” i MMP24.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS