Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 19.10.2020
Zwolnij, dziecko na drodze!
Departament komunikacji Societe de l’assurance automobile du Quebec w Kanadzie zlecił kampanię społeczną, mającą na celu nakłonienie kierowców, by w pobliżu szkół automatycznie zwalniali i dostosowywali prędkość do zalecanej. Agencja reklamowa Lg2 zaproponowała prosty, a zarazem niesłychanie sugestywny projekt:
Nazwa kampanii:
Living Radars
Czas:
2020.9.22
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Societe de l'assurance automobile du Quebec
Media:
film, live action
Wykonawca:
Lg2, Quebec City, Canada
Adresaci:
kierowcy i zmotoryzowani
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie