Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
────── 19.10.2020
Zwolnij, dziecko na drodze!
Departament komunikacji Societe de l’assurance automobile du Quebec w Kanadzie zlecił kampanię społeczną, mającą na celu nakłonienie kierowców, by w pobliżu szkół automatycznie zwalniali i dostosowywali prędkość do zalecanej. Agencja reklamowa Lg2 zaproponowała prosty, a zarazem niesłychanie sugestywny projekt:
Nazwa kampanii:
Living Radars
Czas:
2020.9.22
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Societe de l'assurance automobile du Quebec
Media:
film, live action
Wykonawca:
Lg2, Quebec City, Canada
Adresaci:
kierowcy i zmotoryzowani
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu