W listopadzie 2008 roku agencja BDDP Unlimited zrealizowała dla La Fondation Abbé Pierre kampanię ilustrującą w jak ciężkich warunkach lokalowych mieszka 6 milionów ludzi (w 2,4 milionach mieszkań) we Francji. Mieszkania o powierzchni przystanku autobusowego (6 m2), miejsca parkingowego (7 m2) czy billboardu (12 m2) sfotografowano w skali 1:1 i umieszczono właśnie w tych miejscach by móc realnie porównać te wielkości. „12 m2 pour une affiche, c’est normal, mais pour une famille? Agissons.” – 12 m2 dla billboardu to norma, ale dla rodziny? Zajmijmy się tym zachęcają administrację publiczną, samorządy i rząd oraz opinię publiczną inicjatorzy akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół