„Społeczny miód”, czyli produkt, który powstał dzięki akcji „Kup ul dla Zambii”, może niedługo trafić do polskich sklepów. Kulczyk Foundation, która razem z organizacją COMACO tworzy polsko-zambijskie przedsiębiorstwo społeczne, rozpoczyna starania o dopuszczenie do sprzedaży i poszukuje sieci sklepów, która będzie chciała go dystrybuować. Wszystkich chętnych do pomocy, wsparcia, dystrybucji miodu, prosi o kontakt na mail: zambia@kulczykfoundation.org.pl.
Community Markets for Conservation (COMACO) to organizacja, która pomogła w Zambii 100 tysiącom ludzi stać się farmerami. Osoby żyjące z kłusownictwa otrzymują od działaczy ule, dzięki czemu mogą zacząć zarabiać na życie w legalny sposób i jednocześnie przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego – nie zabijają zwierząt, a pomagają żyć bardzo pożytecznym pszczołom. Przedsiębiorstwo społeczne polega na tym, że zysk inwestowany jest we wzmocnienie pozytywnego efektu społecznego. Wiele jest na świecie przedsięwzięć, w który owoce ciężkiej pracy tysięcy ludzi przynoszą zysk komu innemu. Tu jest inaczej. Każde opakowanie miodu, które ktoś kupi w Polsce to pieniądze dla przedsiębiorstwa społecznego w Zambii. Przekazane mu w 100 procentach – tłumaczą organizatorzy.
W dalszym ciągu można ufundować ul w Zambii za 75 zł. Jako podziękowanie darczyńca otrzyma Certyfikat Inwestora Społecznego. Będzie widniało na nim nazwisko inwestora i podpis Dale’a Lewisa – założyciela organizacji CommunityMarkets for Conservation (COMACO) w Zambii oraz Dominiki Kulczyk. Więcej informacji znajduje się tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach