#ZostańWDomu jako promocja kultury i sztuki. Część 1
Przymusowa kwarantanna spowodowana pandemią COVID19 dość nieoczekiwanie zaczyna się przekształcać w jedną z najbardziej zaskakujących i nieoczywistych kampanii wspierających kulturę i sztukę.
Pod hasłem i hashtagiem #ZostańWDomu dystrybutorzy filmowi, opiniotwórcze magazyny, muzea i teatry otwierają swoje zasoby i za darmo udostępniają je wszystkim chętnym. Miłośnicy sztuki mogą uczestniczyć on-line zarówno w operach, czy koncertach, jak i spacerach po najsłynniejszych galeriach na świecie. Zyskują również dostęp do gigantycznych zbiorów bibliotecznych.
Oto kilka miejsc w sieci, które zdecydowanie warto odwiedzić:
- Tygodnik Powszechny pod hasłem „Tygodnik na kwarantannę” udostępnia za darmo swoje najlepsze artykuły, wywiady i reportaże,
- Radio TOK FM daje bezpłatny dostęp do bazy 80 tysięcy podkastów,
- 10 najlepszych spektakli teatralnych do obejrzenia za darmo w sieci,
- 12 słynnych muzeów oferuje wirtualne spacery po swoich zbiorach,
- Teatr Wielki Opera Narodowa udostępnia za darmo wysokiej jakości materiały video w trybie live lub on demand,
- Biblioteka Narodowa udostępnia trzy miliony obiektów cyfrowych – książek, czasopism, rękopisów, starodruków, map, rysunków, grafik, fotografii, pocztówek, nut i druków ulotnych – on-line,
- Ninateka udostępnia gigantyczną bazę filmów, spektakli i koncertów on-line.
KampanieSpołeczne.pl wspierają akcję #ZostańWDomu. W najbliższym czasie powrócimy do tematu i będziemy informować Państwa o kolejnych instytucjach, które udostępniają swoje zbiory on-line – za darmo lub po minimalnych kosztach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie