Akcja „Trzeźwość” została zainicjowana w 1999 roku. Promuje odpowiedzialne postawy wśród kierowców – zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Reklamy pojawiają się w telewizji, prasie, radiu oraz na billboardach, citylightach i autobusach. Autorem logo i plakatów z lat 1999 – 2005 jest prof. Jan Roman Kalarus – plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?