Akcja „Trzeźwość” została zainicjowana w 1999 roku. Promuje odpowiedzialne postawy wśród kierowców – zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Reklamy pojawiają się w telewizji, prasie, radiu oraz na billboardach, citylightach i autobusach. Autorem logo i plakatów z lat 1999 – 2005 jest prof. Jan Roman Kalarus – plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa