Wczoraj wieczorem w Filharmonii Narodowej w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Non profit” nagrodzono dwie kampanie:
Złoto: Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić… ale tylko pasją, TBWA / E-Graphics
Srebro: Ryba Wpływa na Wszystko, Scholz & Friends Warszawa
Nominację do kategorii „Non profit” otrzymała kampania Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę agencji Young&Rubicam, a w kategorii „Longterm” Pij mleko będziesz wielki prowadzona przez Communication Unlimited.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS