Wczoraj wieczorem w Filharmonii Narodowej w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Non profit” nagrodzono dwie kampanie:
Złoto: Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić… ale tylko pasją, TBWA / E-Graphics
Srebro: Ryba Wpływa na Wszystko, Scholz & Friends Warszawa
Nominację do kategorii „Non profit” otrzymała kampania Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę agencji Young&Rubicam, a w kategorii „Longterm” Pij mleko będziesz wielki prowadzona przez Communication Unlimited.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
28.04.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich