Ogłoszono nazwiska laureatów tegorocznej, IX edycji konkursu PRotony. 11 czerwca w Teatrze Syrena wręczono statuetki najlepszym PR-owcom. W tym roku o statuetki ubiegało się ponad 200 osób.
Zwycięzcami w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” zostali Rafał Sałak, Kamil Ściana i Krzysztof Rygiel, zespół z agencji Hill+Knowlton Strategies. Nagrodę wręczył laureat w tej kategorii w zeszłorocznej edycji konkursu, Ryszard Solski.
W kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief. Nagrodę w tej kategorii wręczyła Ewa Łabno-Falęcka z firmy Mercedes-Benz Polska., zeszłoroczna laureatka PRotona w tej kategorii.
PRotona 2015 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub administracji” otrzymała Agnieszka Odorowicz z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Odzyskaliśmy zaufanie polskich widzów, którzy dzisiaj wybierają w kinach głównie polskie filmy. Należymy do nielicznych krajów w Europie, gdzie prawie 30 procent rynku to produkcje rodzime, które zdobywają serca i umysły widzów w kinach. I oby tak zostało – mówiła, odbierając PRotona. Nagrodę wręczył Marcin Kaszuba z Narodowego Banku Polskiego, reprezentant zespołu nagrodzonego rok temu w tej kategorii.
W kategorii Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji zwyciężył zespół Stowarzyszenia WIOSNA (projekt Szlachetna Paczka) reprezentowany przez Agnieszkę Czaplę, Edytę Drozdowską i Ewę Pawełczyk. Nagrodę wręczyły Anna Orzech i Karolina Rojek z nagrodzonego w zeszłorocznej edycji zespołu WOŚP.
Laureatem PRotona w kategorii Rzecznik prasowy został ks. Józef Kloch, który przez 12 lat pełnił funkcję rzecznika Episkopatu Polski. Nagrodę odebrał z rąk zeszłorocznego zwycięzcy, Marcina Gruszki z Play. Ks. Józef Kloch Nagrodę zadedykował pamięci abp. Józefa Życińskiego który, jak zaznaczył laureat, uczył go otwartości na media.
W kategorii Osoba zespół ds. kampanii w social mediach zwyciężył Grzegorz Nawacki z Pulsu Biznesu. Jak podkreślił, szczególnie docenia tę nagrodę, bo zdaje sobie sprawę, że nie jest łatwo przyznać ją komuś spoza branży. „Nie chodzi o to, że pisali, że Nawacki wymyślił taką akcję, ale o to, że ważne było, o co Polakom chodzi” – dodał, komentując akcję „Jedz jabłka”. Nagrodę wręczył Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.
Zwycięzcą w kategorii Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR została prof. Krystyna Wojcik ze Szkoły Głównej Handlowej. Nagrodę odebrała z rąk zeszłorocznej laureatki w tej kategorii, dr Ewy Hope z Politechniki Gdańskiej.
Najwięcej głosów w kategorii Debiut w PR zdobyła Anna Piwowarczyk ze Stowarzyszenia Wiosna. PRotona wręczył zwycięzca w tej kategorii w 2014 roku, Krystian Stopka ze Stowarzyszenia Wiosna, organizatora projektu Szlachetna Paczka.
Nagroda publiczności trafiła do dr Marii Buszman-Witańskiej. Wręczyła ją Kinga Kubiak, dyrektor wydawnicza PRoto.pl.
PRotonem TERAZ POLSKA nagrodzono Agnieszkę Gryzik i Tomasza Pietrasieńskiego z Ośrodka Przetwarzania Informacji. Wręczał go dyrektor Konkursu Teraz Polska, Michał Lipiński.
Laureatów w poszczególnych kategoriach wskazało w głosowaniu 243 członków Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Wyjątek stanowiła Nagroda Publiczności, przyznana na podstawie głosowania czytelników PRoto.pl. Mogli oni wybierać spośród wszystkich osób zgłoszonych w poszczególnych kategoriach. Natomiast laureaci PRotona TERAZ POLSKA zostali wyłonieni na podstawie decyzji ekspertów Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS