W październiku 2008 roku w Brazylii miała miejsce kampania organizacji IMIP (Instituto de Medicina Integral Professor Fernando Figueira) i agencji Ampla pod hasłem „You decide”, na którą składały się 3 reklamy prasowe przedstawiające kobietę, mężczyznę i dziewczynkę obok kosza na śmieci, z hasłem obok – „One of these two will get your organs. You decide.” (Jedno z tych dwojga otrzyma Twoje organy. Zdecyduj.). Zachęcała ona do złożenia deklaracji zgody na przeszczep swoich organów po śmierci. Już dzisiaj każdy może wybrać – czy swoje narządy wyrzuci czy przeznaczy na ratowanie życia innym osobom.
Hasło podkreślające moc wyboru nie jest przełomowe, a ilustracje, szczególnie we fragmentach wokół śmietników, mogłyby być wykonane z większą precyzją, nie mniej jednak warto odnotować, że i w Ameryce Południowej kampanie transplantologiczne mają swój czas.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa