ZOOstaw, nie dokarmiaj. Ruszyła kampania dla warszawskiego ogrodu zoologicznego
Warszawskie ZOO wciąż mierzy się z problemem dokarmiania swoich podopiecznych przez gości odwiedzających ogród. Takie zachowanie powoduje problemy zdrowotne zwierząt, a nawet może doprowadzić do ich śmierci. Kampania „ZOOstaw, nie dokarmiaj” ma pomóc uporać się z tym poważnym kłopotem.
Akcja ma uświadamiać, że dokarmianie zwierząt przez zwiedzających, nawet z pozoru zdrowym jedzeniem, może mieć dla mieszkańców ZOO tragiczne skutki. Ważne jest również uświadamianie, że zwierzaki mogą być karmione wyłącznie przez swoich opiekunów. Kampanię ZOOstaw, nie dokarmiaj dla Warszawskiego ZOO przygotowała Allegro Brand Experience Agency. Działania realizowane na formatach ATL-owych i digitalowych mają charkter długofalowy.
Na nośniki trafiły m.in. papuga – ara zielonoskrzydła, małpa – kapucynka żółtobrzucha, słoń afrykański i żubr europejski. Każde ze zwierząt jest podpisane imieniem, które faktycznie nosi jego gatunkowy odpowiednik, żyjący w Warszawskim ZOO. Kreacje zawierają krótką wypowiedź zwierzaka w pierwszej osobie, opisującą jego autentyczną historię związaną z dokarmianiem oraz konsekwencje z tym związane. Dzięki temu osiągnięto osobisty charakter komunikatów, który przemawia do wyobraźni i sprzyja kształtowaniu postaw.
Agencja odpowiadała za KV (key visual) kampanii, a także roll out: kreacje citylightów, formatów digitalowych, animacji na monitory wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej oraz materiały informacyjne do komunikacji w Warszawskim ZOO. Animowane kreacje można obejrzeć TUTAJ.
Z kolei w klipach, stanowiących część kampanii, wystąpili Krzysztof Stelmaszyk i Krystyna Czubówna:
Allegro przygotowało również projekty gadżetów związanych z akcją, które zostaną wykorzystane w konkursach. Kampania ZOOstaw, nie dokarmiaj ruszyła w czerwcu 2019 i potrwa do końca roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie