Projekt „Nic osobistego” poświęcony jest problemowi nadmiaru komunikatów, w dodatku niejako pomijających odbiorcę, w przestrzeni publicznej. Hasło z jednej strony ma zasugerować, że te przekazy mogą pochodzić od każdego, z drugiej przypomnieć o problemie ignorowania podmiotowości odbiorcy przez media. Jak opisuje autorka, Agnieszka Ziemiszewska, ideą projektu jest zwrócenie uwagi na zapomniany, zdaje się, fakt, że w przestrzeni publicznej wśród masy przekazów i w lawinie komunikatów, które są jedynie zbiorem obrazów, nadal istnieje człowiek i jest tu najważniejszy.
Projekt został zrealizowany w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy współpracy Pracowni Działań Zaangażowanych Społecznie Rewiry z Lublina.
Nazwa projektu: Nic osobistego
Autorka: Agnieszka Ziemiszewska
Zasięg: Lublin, Warszawa, Łódź
Data: 04-05/2013
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie