Po wieloletnich staraniach w Warszawie rozpoczęła się (już oprotestowana) budowa II linii metra. Wraz z podziemnymi pracami ruszyła kampania promocyjna skierowana do dzieci.
Miasto przygotowało materiały promocyjne z myślą o przyszłych młodych pasażerach. Są nimi m.in.: kubki, zeszyty i kolorowe flamastry, smycze z kluczami, taśma, do której bezpiecznie można przypiąć „komórkę”, koszulki oraz pendrive’y.
Działaniom pomysłodawców przyświeca cel jak najwcześniejszego zwrócenia uwagi przyszłych podróżnych na kwestię wyboru środka komunikacji. W dorosłym życiu zdecydują, czym najczęściej podróżować: samochodem, czy szybką oraz „ekologiczną” komunikację miejską. Gadżety pełnią rolę edukacyjną oraz informacyjną – na okładkach zeszytów umieszczono informacje o metrze, a inne przedmioty pokazują np. jakie stacje są planowane na centralnym odcinku drugiej „nitki” kolejki.
„Undergroundowe” gadżety mają również za zadnie nakłonienie dzieci do zdobywania wiedzy o inwestycji.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS