W Poznaniu rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Nie ma dających, nie będzie biorących”, która ma uświadomić mieszkańcom Poznania i turystom, że dawanie pieniędzy osobom żebrzącym nie jest skuteczną formą pomocy i że można pomagać rozsądniej. Jest ona prowadzona w ramach Programu Przeciwdziałania Procederowi Żebractwa.
Celem kampanii jest także zwiększenie świadomości osób żebrzących na temat możliwych form pomocy oraz konsekwencji żebrania. Ma zwiększyć dostęp do informacji o możliwościach uzyskania wsparcia przez osoby doświadczające problemów społeczno-ekonomicznych. W Poznaniu działa wiele instytucji i organizacji pozarządowych specjalizujących się we wspieraniu osób ubogich, chorych, bezdomnych.
W ramach kampanii prowadzona jest dystrybucja ulotek dla klientów centrów handlowych oraz kierowców. Materiały informacyjne eksponowane są także w lokalach gastronomicznych, zlokalizowanych w okolicach Starego Rynku.
Materiały dostępne są na stronie internetowej www.poznan.pl/zebractwo. Informacje można też uzyskać dzwoniąc na numer infolinii 0800 440 450.
Organizatorem kampanii jest Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS