Powstała strona internetowa firmy ubezpieczeniowej www.amoreum.pl, która prócz klasycznych ofert proponuje ofertę od… zakochania się. Firmę reklamuje klip z Piotrem Najsztubem.
Firma w rzeczywistości nie istnieje, a strona jest częścią projektu Aleksandry Hirszfeld, który ma sprowokować dyskusje wokół wizerunków miłości, które są przedstawiane w mediach i kulturze. Walentynki to okres, kiedy najwyraźniej widać komercyjny wymiar miłości. Projekt ma stawiać pytanie, co sądzi społeczeństwo o relacjach, miłości czy zakochaniu. Miłość jest w tej chwili bardzo skomercjalizowana, towarowa wręcz, więc czemu by jej nie ubezpieczyć? Bo czy w czasach, kiedy przede wszystkim należy być produktywnym, sprzedanie wolnego czasu na miłość mogłoby coś zmienić? Inna sprawa, że z rozmów z ludzmi wynika, że część z chęcią skorzystałaby z takiej polisy, co też daje do myślenia… – pisze autorka.
Nazwa projektu: amoreum.pl
Zasięg: Polska
Autorka: Aleksandra Hirszfeld
Data: 02/2014
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie