1 na 3 kobiety doświadcza przemocy seksualnej zanim osiągnie 18 lat. Przemoc domowa dotyczy wszystkich klas społecznych. Ofiarami gwałtu są kobiety niezależnie od wieku i atrakcyjności. Żaden mężczyzna nie ma prawa do stosowania przemocy, bo ta jest przestępstwem- to przesłanie kampanii szkockiej organizacji The Zero Tolerance Charitable Trust pt. Zero Tolerance, która trwała 6 miesięcy na przełomie 1993/1994 roku. Emisja reklam była rozplanowana na 4 etapy – pierwsze 4 kreacje pojawiły się na początku, ostatnie – hasłowe – spinały na końcu cały przekaz. Badania wykazały wysoką efektywność kampanii. Reklamy pojawiły się na billboardach, ulotkach, plakatach (w restauracjach, pubach, bibliotekach i w autobusach) i w lokalnej prasie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?