Żyjemy w czasach demokratyzacji twórczości. W zasadzie każdy z nas, dysponujący smartfonem, może nakręcić dowolnej długości film HD czy 4K. Film przestał być domeną wąskiej grupy profesjonalnych twórców i może nie tyle trafił z wielkiego świata pod strzechy, co spod tych strzech zaczął wychodzić na wielki świat – mówi Witold Koroblewski, ekspert marketingu społecznego, komentując społeczną inicjatywę HumanDOC Camera czyli konkursu na kampanię społeczną „Odkryj świat spod plastyku” kręconą smartfonem.
– Stawiając ograniczenie, bo wymóg nakręcenia filmu smartfonem jest jednak ograniczeniem, organizatorzy demokratyzują konkurs. Wyrównując szanse pod względem technicznym, powiem więcej – marginalizując aspekt techniczny pracy konkursowej, kładą szczególny i w zasadzie jedyny nacisk na treść, na pomysł przyświecający filmowi. Bardzo cieszy mnie takie podejście i mam nadzieję, że na konkurs wpłynie bardzo dużo prac i będzie wśród nich wiele naprawdę wartościowych dzieł!
Więcej wypowiedzi oraz informacje na temat AUTORA WITOLDA KOROBLEWSKIEGO znajduje się w dziale opinie, zobacz tutaj
Konkurs HumanDOC Camera to inicjatywa w ramach IX Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych HumanDOC (zobacz więcej – tutaj)
Szczegóły konkursu przedstawialiśmy TUTAJ – w imieniu organizatorów zapraszamy do udziału!
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?