Barbie walczy o prawa dla ambitnych kobiet!
W „naturze” płci pięknej jest dbać i troszczyć się o innych, rozumieć ich emocje, dodawać ciepła i otuchy. W rolę kobiety nie wpisane są rywalizacja, „nadmierna” potrzeba osiągnięć, okazywanie złowrogich, pełnych napięć emocji. Czy kobiecie wypada „być kim chce”? Czy musi być tą, którą powinna…?Do walki ze społecznym ograniczeniem i stereotypowym myśleniem o możliwościach kobiet stanęła lalka Barbie. Jej przekaz wspierają 5 letnie dziewczynki. Reklamując globalny projekt The Dream Gap, realizowany przez agencje BBDO San Francisco, apelują by wierzyć w marzenia i realizować ambicje!
„Możesz być kim chcesz” (ang. You Can Be Anything) przekazują 5 letnie dziewczynki w reklamie kampanii marki Barbie (Mattel). W krótkim nagraniu przedstawiają wynik społecznych badań nad uprzedzeniami i nierównym traktowaniem kobiet, zjawisko The Dream Gap. Okazuje się, że już w tak wczesnym wieku dzieci różnicuje wiara we własne możliwości. Dziewczynki, konfrontując się z oczekiwaniami i ograniczeniami współczesnej kultury, ulegają niesprawiedliwemu traktowaniu. Przestają wierzyć w marzenia, odrzucają ambicje.
Research shows that parents are 2x more likely to ask Google, "Is my son gifted?" than, "Is my daughter gifted?" Let's change that together.Join us in our commitment to help #CloseTheDreamGap: barbie.com/DreamGap.
Opublikowany przez Barbie Sobota, 13 października 2018
Czy (nie) dorosłe kobiety mogą osiągnąć to, co sobie wymarzą? Mimo biologicznych różnic, zobowiązań wobec kultury, wychowania czy krążącej społecznie dyskryminacji? Kultowa lalka Barbie przeciwdziałając stereotypom, przekonuje, że tak. Hasłem #CloseTheDreamGap #MożeszByćKimChcesz namawia kobiety do stworzenia takiej rzeczywistości, gdzie każda z nich może być przedsiębiorczą, równą mężczyźnie damą z sukcesami.
Barbie I The Dream Gap Project
One way #Barbie is working to #CloseTheDreamGap is by introducing girls to careers underrepresented by women. #YouCanBeAnythingLearn more: http://barbie.com/DreamGap
Opublikowany przez Barbie Środa, 10 października 2018
Akcja The Dream Gap adresowana jest przede wszystkim do rodziców, ale również pracodawców i szefów, których zawodowe wsparcie, tolerancja i wiara w możliwości kobiet mają wpływ na ich przyszłościowe sukcesy.
Twórcy inicjatywy Dream Gap – agencja BBDO San Francisco oraz Mattel – udowadniając swoje przekonania o możliwościach kobiet, wskazują (nie)dorosłym, realne historie bohaterskich kobiet i wzorce do naśladowania. Pierwsza Polką zaproszoną do programu Barbie Shero jest Martyna Wojciechowska, dziennikarka i podróżniczka. Wyróżnienie otrzymała za wyjątkową pasję, wewnętrzną siłę i determinację w osiąganiu celów, na miarę swojej, pięknej płci.
W ramach kampanii Barbie stworzyła również edukacyjny, dedykowany dziewczynkom Barbie vlog akcji oraz podjęła nowe działania z profesorem nadzwyczajnym Andreiem Cimpianem z Uniwersytetu Nowojorskiego, celem szerzenia wiedzy na temat Dream Gap i badaniu zjawiska również w innych krajach.
Szczegółowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie TUTAJ
Marzenia nie znają granic. Która z Was marzyła, aby zostać pilotką? #MożeszByćKimChcesz
Opublikowany przez Barbie Piątek, 29 czerwca 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie