Grupa Carrefour wdraża Act for Food – ogólnoświatowy program konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. Program jest częścią planu strategicznego ogłoszonego w styczniu 2018 r. Realizując go, Carrefour ma ambicje stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywieniowej dla wszystkich.
Jak zapowiada Carrefour, celem przedsięwzięcia jest zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia dla wszystkich, poprzez oferowanie klientom – każdego dnia i w każdym miejscu – żywności wysokiej jakości, zdrowej i w rozsądnej cenie. Dlatego firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych produktów bio w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować zdrową i dobrej jakości żywność dla wszystkich.
Opublikowany przez Carrefour Niedziela, 9 września 2018
Realizując strategię transformacji żywieniowej, Carrefour podejmuje globalne wyzwania, które stoją przed handlem: bezpieczeństwo żywności, pochodzenie produktów, poszanowanie środowiska naturalnego oraz relacje ze środowiskiem rolniczym. Wyzwania te powodują konieczność zmiany modelu funkcjonowania firmy na każdym jej poziomie, od produkcji żywności poprzez logistykę, aż po dostępność produktów w sklepach i na naszej stronie internetowej, a także dialog z klientami.
W odpowiedzi na te wyzwania – a także oczekiwania konsumentów, którzy chcą się odżywiać lepiej – Carrefour wprowadza program Act for Food. Przekłada się to na szereg konkretnych działań prowadzonych we wszystkich krajach, w których obecny jest Carrefour, podejmowanych w celu poprawy jakości produktów dostępnych w sklepach sieci. Carrefour chce oferować klientom zdrowsze produkty, wytwarzane z poszanowaniem dla środowiska, produkty z gwarancją identyfikowalności i w przystępnej cenie. Wyrazem tej filozofii jest nowe hasło reklamowe sieci – Wszyscy zasługujemy na najlepsze – które oznacza najlepsze produkty, ceny i usługi dla wszystkich klientów marki Carrefour, która stara się dać z siebie to, co najlepsze.
Dlaczego warto kupować produkty lokalne w Carrefour?
Opublikowany przez Carrefour Sobota, 8 września 2018
Act For Food w Polsce to komunikacja 6 działań, które zostały zrealizowane przez firmę w ramach strategii transformacji żywieniowej. Są to:
- Zdrowa Półka – produkty dietetyczne i dla diabetyków, żywność bogata w składniki odżywcze, bio, bez laktozy i glutenu z gwarancją najniższej ceny. Już teraz dostępnych jest 1500 takich produktów.
- Carrefour BIO w lepszej cenie – w ramach demokratyzacji produktów ekologicznych, sieć oferuje 10 procent rabatu w aplikacji Mój Carrefour oraz na zakupy internetowe na 70 produktów z asortymentu Carrefour BIO.
- Wegański wybór – 167 produktów spożywczych oraz 63 kosmetyki na bazie składników pochodzenia roślinnego, dostępnych dla wegan w Carrefour.
- Kontrakty farmerskie – specjalne roczne umowy z polskimi dostawcami: świeże warzywa i owoce z lokalnych upraw produkowane dla sklepów Carrefour.
- Koniec z klatką – wycofanie ze sprzedaży w Carrefour Polska wszystkich jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.
- Jakość z Natury Carrefour – produkty kontrolowane na każdym etapie produkcji, bez GMO, dostępne na wyłączność w sklepach Carrefour.
Rozpoczynamy kampanię Act For Food, by zmieniać postawy zarówno klientów, uświadamiając ich, jak mogą się lepiej odżywiać, jak również producentów, motywując ich do dostarczania na rynek lepszych produktów. Wszyscy odgrywamy znaczącą rolę w przemianie żywieniowej. Producenci, przedstawiciele przemysłu, pracownicy, samorządy, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe i konsumenci – wszyscy mamy możliwość podejmowania działań, aby coś zmienić. Dlatego pracujemy nad wzmocnieniem partnerstwa między naszymi pracownikami, start-upami, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi, aby zjednoczyć siły w obliczu zmian. Z tego również powodu angażujemy się w pomoc polskim rolnikom, oferując wsparcie dla rozwoju gospodarstw ekologicznych. Dzięki temu możemy spowodować prawdziwą transformację żywieniową nie tylko na półkach Carrefour, ale na talerzach wszystkich Polaków – powiedział Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska.
Przemiana żywieniowa nie może się jednak odbyć bez klienta. Dlatego Carrefour będzie podejmował działania mające na celu edukację w zakresie sezonowości, podniesienia świadomości w kwestii konieczności zmniejszania ilości odpadów i marnotrawienia żywności – dodaje Christophe Rabatel.
Kampania Act For Food ruszyła w Polsce 9 września br. Materiały dotyczące kampanii pojawiają się w telewizji i internecie, a także w kanałach komunikacyjnych Carrefour, czyli gazetkach handlowych i w sklepach. Sercem kampanii Act for Food jest podstrona internetowa, która stanowi dla świadomych konsumentów kompendium wiedzy na temat transformacji żywieniowej.
Strona dostępna jest pod adresem carrefour.pl i zawiera szczegółowy opis poszczególnych działań w Polsce i w innych krajach.
Opublikowany przez Carrefour Niedziela, 9 września 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy