Rekordowa liczba 49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w Konkursie „Raporty Społeczne 2018”. Głosowanie potrwa od 17 sierpnia do 17 września i odbywać się będzie przez stronę www.raportyspoleczne.pl. Organizatorami Konkursu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.
W Konkursie „Raporty Społeczne” oceniane są raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności/zrównoważonego rozwoju, raporty zintegrowane oraz sprawozdania na temat informacji niefinansowych. Do tegorocznej edycji zgłoszono 49 publikacji (48 firm i organizacji), co stanowi rekord w dwunastoletniej historii Konkursu. Na tę liczbę składają się między innymi 22 debiuty, 12 raportów zintegrowanych oraz 4 raporty instytucji pozabiznesowych.
W głosowaniu internautów udział można wziąć do 17 września poprzez formularz dostępny na stronie http://raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/. Głos oddaje się na 3 publikacje. W formularzu należy również wpisać swój adres e-mail oraz określić grupę interesariuszy, do której należymy. Na koniec trzeba potwierdzić udział w głosowaniu poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos zostanie zapisany w systemie.
– Głosowanie internautów to bardzo ważny element Konkursu „Raporty Społeczne”. Umożliwia włączenie w proces dialogu z otoczeniem szerszego grona interesariuszy. Poprzez udział w głosowaniu pracownicy, konsumenci i kontrahenci mogą wyrazić opinię na temat działań prowadzonych przez organizacje biorące udział w konkursie. Te z kolei otrzymują informację zwrotną na temat tego czy skutecznie i wiarygodnie komunikują swoje inicjatywy z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju – mówi Tadeusz Joniewicz, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynator Konkursu „Raporty Społeczne”. – Warto wziąć udział w głosowaniu internautów by po prostu pokazać, które z raportów i działań firm nam się najbardziej podobają – zachęca Tadeusz Joniewicz.
Dziś również zachęcamy do zapoznania się ze zintegrowanym raportem ANG Spółdzielnia za 2017 rok "Na służbie"…
Opublikowany przez Raporty Społeczne Poniedziałek, 20 sierpnia 2018
– Poza niezależnym jury oraz dziennikarzami, niezwykle ważną rolę w konkursie „Raporty Społeczne” odgrywają również internauci. W zeszłym roku w głosowaniu on-line swoją ocenę wyraziło ponad 13 tys. osób. Blisko 100-krotny wzrost liczby internautów przez ostatnie lata istnienia Konkursu pokazuje zwiększenie świadomości oraz zaangażowania interesariuszy w kształtowanie dobrych wzorców w zakresie zrównoważonego rozwoju i raportowania na polskim rynku. Zwycięzcy Konkursu „Raporty Społeczne” będą walczyć o nagrody w prestiżowym konkursie Deloitte Green Frog Award na najlepsze raporty społeczne i zintegrowane w Europie Środkowej i Wschodniej – mówi Maria Ibisz, menedżer w zespole Deloitte Sustainability Consulting Central Europe, koordynator konkursu Deloitte Green Frog Award, współkoordynator Konkursu „Raporty Społeczne”.
Z raportami zgłoszonymi do konkursu w 2018 roku i biorącymi udział w głosowaniu można zapoznać się poprzez Bibliotekę Raportów, dostępną na stronie: http://raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/.
Kategorie Konkursu
Równocześnie z trwającym głosowaniem internautów toczyć się będą prace jurorów, które pozwolą wybrać najlepsze raporty w pozostałych kategoriach: nagroda za najlepszy raport społeczny, nagroda za najlepszy raport zintegrowany, nagroda za najlepszy debiut oraz wyróżnienia. Nagrody i wyróżnienia przyzna również jury dziennikarskie, Minister Inwestycji i Rozwoju oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Strona internetowa konkursu: raportyspoleczne.pl
Organizatorzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte
Patroni: Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Federacja Konsumentów, Giełda Papierów Wartościowych
Patroni medialni: PAP Biznes, PRoto, kampaniespoleczne.pl, eGospodarka.pl, My Company Polska, EURACTIV.pl, BE.NAVIGATOR, Log4.pl
Opublikowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu Poniedziałek, 20 sierpnia 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS