„Co jeszcze musi się stać, abyśmy zaczęli szanować naszą planetę?” („What will it take before we respect the planet?”) – pyta organizacja ekologiczna WWF, na zlecenie której agencja Ogilvy z Paryża przygotowała kampanię uwrażliwiającą – przy pomocy zdjęć zwierząt pomazanych sprayem – na problem ochrony środowiska naturalnego. Niechlujne rysunki mają niewiele wspólnego z artystycznym graffiti – pokazują, że ludzie tak traktują przyrodę jak pseudografficiarze niszczący mienie publiczne.
Kreacja została doceniona przez jury Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes i uhonorowana nagrodą Brązowego Lwa.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów