„Co jeszcze musi się stać, abyśmy zaczęli szanować naszą planetę?” („What will it take before we respect the planet?”) – pyta organizacja ekologiczna WWF, na zlecenie której agencja Ogilvy z Paryża przygotowała kampanię uwrażliwiającą – przy pomocy zdjęć zwierząt pomazanych sprayem – na problem ochrony środowiska naturalnego. Niechlujne rysunki mają niewiele wspólnego z artystycznym graffiti – pokazują, że ludzie tak traktują przyrodę jak pseudografficiarze niszczący mienie publiczne.
Kreacja została doceniona przez jury Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes i uhonorowana nagrodą Brązowego Lwa.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia