Ciśniesz? Pewnie czasem tak, skoro co piąty kierowca w Polsce przyznaje, że zna stan zaśnięcia za kierownicą. Pytania „Po co cisnąć?” i dlaczego tak powszechnie Polacy bagatelizują zmęczenie stawia Jet Line. We współpracy z Directors oraz SynchroLAB od lipca „cisną” społeczną kampanię na bilbordy Motorway 12×4 – należące do agencji. Celem akcji realizowanej pro bono „Po co cisnąć” jest zmiana postaw polskich kierowców – zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo na drodze.
Według wyników „Europejskiego barometru odpowiedzialnej jazdy 2017”, w którym ankietowano blisko 12,5 tys. respondentów z 11 krajów, w tym Polski wynika, że tylko 36 proc. respondentów w Polsce (średnia europejska to 57 proc.) uznaje nieuwagę za główną przyczynę wypadków śmiertelnych na drogach. Dane potwierdzają również, że za główną przyczynę wypadków śmiertelnych na drogach Europejczycy uznają nieuwagę. Jak uświadamia JetLine – inicjator kampanii – Polacy bagatelizują zmęczenie i najrzadziej w Europie robią przerwy za kierownicą.
– „Ciśniemy”, bo łatwo znajdujemy usprawiedliwienie i pretekst, by naginać normy. Żyjemy w wiecznym pędzie, co w szczególności widać na drodze. Ciśniemy, tylko po co? Pomyśleliśmy, że zmiana postaw jest wyzwaniem, które warto podjąć. Postanowiliśmy wspólnie z Jet Line przygotować działania pro bono – opisuje Radek Miklaszewski, CEO agencji Directors.
Ciśniesz? Pewnie czasem tak, skoro co piąty kierowca w Polsce przyznaje, że zna stan zaśnięcia za kierownicą….
Opublikowany przez Jet Line Czwartek, 5 lipca 2018
Śpieszy się nam nie tylko, gdy jedziemy na wakacje ale też, gdy z nich wracamy –dodaje Agnieszka Maszewska, kierująca komunikacją i CSR w Jet Line. – Nasze nośniki Motorway są adresowane do osób podróżujących samochodami po drogach w Polsce i dlatego są naturalnym wyborem dla akcji dotyczącej bezpieczeństwa kierowców i pasażerów. Najlepiej znamy ich moc i siłę przekazu out of home, dlatego za ich pomocą mówimy o sprawie, która dotyczy nas wszystkich, użytkowników dróg.
Kampania rozpoczęła się w lipcu i będzie prowadzona przez wakacje na nośnikach Motorway 12 x 4 m należących do Jet Line. Inicjatorem jest Jet Line, za kreację odpowiada agencja Directors, która przygotowała kilka różnych wersji billboardów. Produkcją kampanii zajęła się firma SynchroLAB.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka