W środę, w piwnicach Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie otwarta zostanie wystawa zagranicznych i polskich kampanii społecznych, zatytułowana „Społeczeństwo Nielekko/Niełatwo/Nieprzyjemnie”.
Organizatorami wystawy są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Fundacja Sztuki SAR. Wydarzenie zorganizowane jest we współpracy z Benettonem, La Fabricą, PZU oraz portalem kampaniespoleczne.pl i MPiPS. Wystawa odbywa się w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy.
Kampanie można oglądać do 15 czerwca, codziennie oprócz poniedziałków, w godzinach 12.00 – 19.00, w piątki do 21.00. Wstęp jest wolny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS