Zaadoptowane zwierzęta to nie iluzja!
Sylwetki szczęśliwych ludzi tylko pozornie wyłaniają się z pustego, białego tła. Wystarczy drugie spojrzenie na kadr by dostrzec jak za sprawą iluzji optycznych sfotografowane rodziny otaczają sobą zarys królika, kota i psa. W ten zaskakujący sposób, fotograf Amol Jadhav i retuszer Pranav Bhide zachęcają do adopcji zwierząt.
Kampanią ”Zawsze znajdzie się miejsce na więcej. Adoptuj” organizacja World For All Animal Care And Adoptions z Bombaju, zaprezentowała intrygujące fotografie z wykorzystaniem iluzji optycznych. Kreacja zdobyła serca internautów przyczyniając się do sukcesu kampanii.
Dzięki akcji już w pierwszych dniach po publicznym zaprezentowaniu fotografii, zaadoptowano aż 42 zwierzaki, a liczba odwiedzin w schronisku zwiększyła się o 150 proc. Prace Amola Jadhava, prezentowane na jego profilu na Behance.
Podsumowujące hasło kampanii „Zawsze znajdzie się miejsce na więcej. Adoptuj” w prosty i symboliczny sposób podkreślają przekaz zdjęć. Otoczone ciepłymi sylwetkami rodzin kontury psa, królika i kota przypominają, iż w podobnej atmosferze powinny znaleźć się prawdziwe zwierzęta.
Kampanii została zrealizowana dla organizacji World For All Animal Care and Adoptions, zajmującej się ratowaniem, opieką i adopcją zwierząt. Za wykonanie odpowiadała agencja McCann Worldgroup India, Mumbai, dyrektorem artystycznym był Sharmad Khambekar i Pranav Bhide.
Got a Sweet tooth? Meet our Toffee!Not only is she a total sweetheart but she's totally game for all her hooman's…
Opublikowany przez WORLD FOR ALL/ SAVE THE HELPLESS ANIMALS OF MUMBAI 9 maja 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń