W czerwcu po raz szósty zostaną wręczone statuetki Golden Arrow dla najlepszych kampanii marketingu bezpośredniego, zrealizowanych w Polsce na przełomie 2010 i 2011 roku. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo VFP Communications i Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Zgłoszenia można przesyłać do 6 maja br.
W konkursie Golden Arrow mogą wziąć udział wszystkie agencje, firmy, marketerzy oraz inne podmioty gospodarcze, które od 22 maja 2010 r. do 11 maja 2011 r. zrealizowały kampanię marketingu bezpośredniego lub inne aktywności związane z takimi kampaniami. Prace konkursowe można zgłaszać w 14 kategoriach, za pośrednictwem strony www.goldenarrow.pl. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach zostaną uhonorowani statuetkami Golden Arrow.
Marketing bezpośredni to jedna z najbardziej aktywnych dziedzin w polskim biznesie – co roku powstaje ogromna liczba prac, począwszy od potężnych ogólnopolskich kampanii i programów lojalnościowych, kończąc na lokalnych mini akcjach informacyjnych i społecznych.
Główne kategorie konkursu Golden Arrow 2011, do których można zgłaszać prace to: wysyłka bezpośrednia i program lojalnościowy (business to business i business to consumer), promocja sprzedaży, experiential marketing (eventy, field-marketing z udziałem promotorów sprzedaży, ambient i marketing szeptany), program incentive travel, marketing internetowy (w tym m. in. kampania internetowa i marketing wirusowy), marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising (m. in. prasa i TV), kampania zintegrowana, non profit, golden arrrow design, golden arrow open (dla prac trudnych do zakwalifikowania w powyższych kategoriach) i salon odrzuconych (kampanie przedstawione klientom, jednak niezaakceptowane lub niezrealizowane).
Gala wręczenia nagród Golden Arrow odbędzie się 17 czerwca 2011 r. w Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny” w Warszawie. Podczas gali zostanie przyznana również statuetka Najlepszego Telemarketera Roku, w ramach konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS