„Czułam taką potrzebę, choć pierwszą reakcją był strach….” – mówi Kinga Preis w spocie promującym kampanię „Dobrzy ludzie”. Kontrowersyjnym przekazem o zabieraniu matek chorych dzieci do kina, aktorka reklamuje osiedla mieszkaniowe Dom Development i namawia do właściwych postaw. Billboardy z hasłem i wizerunkiem celebrytki wzbudzają niemałe poruszenie.
Przedstawione bilbordy Kingi Preis, która „Zabiera mamy ciężko chorych dzieci do kina” i dzięki temu zasługuje na dobre mieszkanie, to kontrowersyjny przekaz najnowszej kampanii Dom Development.
Kingi Preis szeroko przedstawiać nie trzeba. To znana i doceniana zarówno przez krytyków, jak i publiczność aktorka. Jednak nie wiemy o niej wszystkiego, Kinga bardzo dba o swoją prywatność. Dla nas uchyliła rąbka tajemnicy i opowiedziała o tym, co robi, kiedy nie jest na planie lub scenie. Szczególnie poruszyło nas, że od pewnego czasu spotyka się z mamami ciężko chorych dzieci i razem chodzą do kina. Dlaczego to robi i co wtedy czuje? Zobacz sam.www.dobrzyludzie.pl
Opublikowany przez Dom Development 19 kwietnia 2018
Akcja ma za zadanie promować „dobre postawy”, a jak głosi hasło reklamowe dewelopera „Dobrzy ludzie powinni mieszkać w dobrym miejscu”. Czy przekaz bazujący na tak silnych emocjach, wykorzystujący ludzkie cierpienie oraz udział aktorki, która od 10 lat współpracuje z Fundacją Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci to rzeczywiście adekwatny sposób na promowanie osiedla? Kampania wzbudza spore poruszenie w mediach społecznościowych.
Ale o co chodzi? Że zrobili osiedle dla dobrych ludzi? Czy jeśli mieszkam w złym miejscu jestem złym człowiekiem? Tyle pytań, brak odpowiedzi.
— Joanna Golański (@joachnag) April 18, 2018
„Są takie chwile gdy kusi nas nagradzanie Wężami polskich reklam… Spot wyreżyserował podobno Michał Marczak, twórca „Wszystkich nieprzespanych nocy” – takim słowami akademia „Węży”, czyli polskich anty-nagród filmowych opisała inicjatywę na autorskim Fan Page
Nominacje do Węży 2017Akademia Węży już po raz 6. ogłosiła nominacje do swoich nagród. Węże to wyróżnienia przyznawane…
Opublikowany przez Węże 27 lutego 2017
W kampanii bierze udział także sportowiec Bartosz Kizierowski. W przygotowanym na rzecz Dom Development spocie, słuchamy jak polski pływak, dwukrotny mistrz Europy i trzykrotny olimpijczyk odrzuca ofertę 600 tys. euro za reprezentowanie Kataru na igrzyskach olimpijskich w Pekinie w 2008 r. Bartosz Kizierowski wybiera „bezcenne wartości” i podobnie jak Kinga Preis „dołącza” do mieszkańców dobrego osiedla.
Kampania realizowana jest w Warszawie i we Wrocławiu. Głównymi kanałami będą kina, billboardy oraz Internet. Za kreacje i wdrożenie kampanii odpowiada agencja Brain, Produkcję Papaya Films, a serwis internetowy dobrzyludzie.pl: WebTalk.
Mamy nadzieję, że Kinga Preis nie robi tego wbrew woli matek. Albo przynajmniej pozwala wybrać film. W każdym razie, apelujemy do matek o zachowanie szczegolnej ostrożności ? Efekt Dominiki #Kulczyk?
P.S. Chcemy alei drzew, a nie lasu bilbordów @DomDevelopment w Warszawie. pic.twitter.com/IJE8ZqUff0
— Miasto Jest Nasze (@MiastoJestNasze) April 20, 2018
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie