Wzruszający teledysk Korteza wspiera akcję W rodzinie cieplej
Żeby dać dzieciom szanse na lepsze życie, Kortez włączył się do społecznej kampanii „W rodzinie cieplej” poświęconej poszukiwaniu 10 tysięcy rodzin zastępczych. Muzyk nagrał wzruszający teledysk „Dla mamy” – zapis spotkania muzycznego Korteza z chłopcem z rodziny zastępczej. Artysta wraz z dzieckiem grają utwór na cztery ręce. Organizatorami akcji jest Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT i Towarzystwo Nasz Dom 2018. Partnerami Jazzboy Records oraz Fabryka Komunikacji Społecznej.
Mały bohater teledysku jest przykładem na to, że jeśli dziecko znajdzie kogoś bliskiego, kogoś z kim się zwiąże i poczuje się bezpiecznie, to ma w życiu szansę. Może uczyć się gry na pianinie, może rozwijać swoje pasje, może robić rzeczy zwykłe i niezwykłe, wtedy wszystko jest możliwe – czytamy na oficjalnej stronie akcji W rodzinie cieplej, która ma na celu znaleźć 10 tysięcy rodzin zastępczych.
Promujący akcję utwór „Dla Mamy” pochodzi z debiutanckiej płyty Łukasza Federkiewicz – Korteza – zatytułowanej. „Bumerang”
– Parę miesięcy temu poznałem Sylwka. Sylwek 25 lat życia poświęcił na szukanie rodzin zastępczych dla dzieci z domów dziecka. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy z rozmiaru i sedna problemu. Upór, poświecenie i wiara Sylwka zrobiły na mnie wielkie wrażenie. Chciałem wziąć udział w tym przedsięwzięciu – tłumaczy Kortez.
Opublikowany przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT 19 lutego 2018
Udostępniając wzruszający utwór muzyczny „Dla Mamy”, internauci wspierają akcję Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT i Towarzystwa Nasz Dom 2018. Dla tych, którzy chcą zaoferować większą pomoc organizatorzy przygotowali skuteczne wskazówki, uświadamiając że nawet w 5 minut możemy bardzo dużo. Szczegóły dostępne są na oficjalnej stronie
Więcej informacji o rodzinach zastępczych można znależ na stronie Towarzystwa Nasz Dom w zakładce Rodzinna opieka zastępcza .Partnerem akcji jest Fabryka Komunikacji Społecznej, która również uczestniczyła w realizacji zeszłorocznych odsłon kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?