Do 18 grudnia można przesyłać zgłoszenia do drugiej edycji międzynarodowego konkursu IAA Responsibility Award. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Celem przedsięwzięcia jest propagowanie odpowiedzialnej społecznie komunikacji marketingowej. Konkurs jest okazją do pokazania roli branży reklamowej angażującej się w rozwiązywanie ważnych dla społeczeństw problemów. Docenienie tej aktywności jest jednocześnie zachętą i zaproszeniem do doskonalenia komunikacji marketingowej i prowadzenia jej zgodnie z założeniami CSR.
Kampanie zgłaszać można w kategoriach odpowiadających zastosowanym mediom. Przyznana zostanie także nagroda Grand Prix dla kampanii, która zyska największe uznanie jury złożonego z międzynarodowych ekspertów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
28.04.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich