David Schwimmer w trosce o seksualność własnej córki!
Świat staje się coraz gorszy! – ostrzega gwiazdor popularnego serialu „Przyjaciele” – David Schwimmer . W trosce o przyszłość kobiet i bezpieczeństwo własnej córki, aktor wystąpił w amerykańskiej kampanii #ThatsHarrasment. Seria spotów pokazuje przykłady molestowania seksualnego kobiet w miejscach pracy. „Szef”, „Polityk”, „Lekarz”,„Współpracownik” – na nich trzeba coraz bardziej uważać!
David Schwimmer, aktor i producent serii spotów realizowanych wspólnie z reżyserką Sigal Aviv na rzecz kampanii #Thats Harrasment, apeluje do kobiet by stawały się coraz bardziej ostrożne. Gwiazdor uwrażliwiając na problem molestowania seksualnego, odsłania wspomnienia własnego dzieciństwa. Matka aktora, z zawodu prawnik na co dzień doświadczała seksizmu i molestowania. W świecie przepełnionym przez patriarchalne reguły, dominację sędziów i adwokatów przekraczanie granic kobiet stanowiło normę. Niestety, co zauważa aktor, świat staje się coraz gorszy.
#ThatsHarassment PSA: The Boss
We've partnered with the Ad Council, the Rape, Abuse & Incest National Network (RAINN) and the National Women's Law Center (NWLC) to launch a PSA campaign to empower victims and bystanders to speak out against sexual harassment and provide tools for employers to create a safe work environment. Written and directed by Sigal Avin, executive produced by David Schwimmer, Avin and Mazdack Rassi of MILK Studios, the films depict various cases of sexual harassment in the workplace, all based on real events. The team created this project to highlight behaviors that are unacceptable and to end institutional silence and complicity. The campaign will be supported by major media companies including Freeform, Amazon, CBS, The CW, Fox Networks Group, FX, Hulu, STARZ and SHOWTIME. Share and spread the word that we will not tolerate sexual harassment. #ThatsHarassment
Opublikowany przez That's Harassment na 23 stycznia 2018
„Dorastałem wśród takich historii, podobnie jak moja siostra. Wiele lat później usłyszałem od niej, ale też od prawie każdej kobiety, którą spotkałem, że doświadczyły jakiejś formy molestowania seksualnego. Wiele z nich padło ofiarą przemocy seksualnej (…) Jestem ojcem 6,5-letniej dziewczynki, pomyślałem, że jeśli mam coś zrobić na rzecz zmiany dla przyszłych pokoleń, to jest właściwy czas”.
These films, based on true stories, put a face on the issue of sexual harassment. Please share. #ThatsHarassmentFor support or information call 800.656.HOPE or visit RAINN.org/ThatsHarassment.
Opublikowany przez That's Harassment na 29 marca 2017
Od ponad dwudziestu lat, gwiazdor działa na rzecz dzieci i dorosłych, którzy doświadczyli przemocy seksualnej. Związany z Fundacją ds. Gwałtów (The Rape Foundation) walczy by problem seksizmu i przemocy seksualnej stał się jedynie fikcją z koszmarów fabularnych. Wspierając ruch #MeToo zaproponował stworzenie hasztagu #ThatsHarassment oraz podjął produkcji spotów realizowanych na rzecz kampanii. Niestety, nagrania filmowe oparte są na doświadczeniach znanych kobietom ze współczesnej rzeczywistości. Filmy video stanowią część kampanii społecznej amerykańskich organizacji pozarządowych – The Ad Council, the Rape, Abuse & Incest National Network (RAINN) oraz the National Women’s Law Center (NWLC). Inicjatywa aktora została szczegółowo opisana w w eseju opublikowanym na portalu NBC.
„Zauważyłem, że kobiety są w sposób jawny znieważane, dyskredytowane. Gdy wypłynęły taśmy, na których słychać, jak kandydat na prezydenta wyraża się o kobietach, pomyślałem: 'To się dzieje naprawdę. To nieakceptowalne’ – tymi słowami aktor skomentował obserwacje kampanii prezydenckiej Trumpa Schwimmer. Dotknięty wspomnieniami przeszłości, w jakiej żyła jego matka, David Schwimmer postanawia działać na rzecz przyszłych pokoleń.
Istotnym walorem filmów jest ich przekaz informacyjny- uświadamianie kobiet, iż mogły paść ofiarą molestowania. Posłuszne swoim przełożonym, przestraszone w obawie o własne losy kobiety, często nie mają świadomości gdzie leży granica bezpieczeństwa ich seksualności. Mężczyznom łatwo ją przekraczać, kobietom znacznie trudniej bronić.
Każdy ze spotów filmowych #Thet’s Harassment kończą się planszą z numerem telefonu i adresem strony, pod którymi poszkodowane mogą uzyskać pomoc. Spoty emitowane są m.in. na Amazon Primie, CBS, CW, Fox Networks, Freeform, Hulu, Showtime i Starz. Plakaty kampanii pojawiły się na nowojorskich taksówkach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem