Bibliofile mają seksapil …i potrafią się zmobilizować! W głosowaniu czytelników portalu kampaniespołeczne.pl na najlepszą polską kampanię 2011 r. najwięcej głosów uzyskała inicjatywa Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka! Jej twórcy z fantazją i zaangażowaniem zrealizowali projekt, który choć rozmija się z logiką sieciowych agencji, to jest świeży, zbudował społeczność wiernych fanów i co najważniejsze – podoba się!
Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka! zwyciężyło zbierając ponad 2/5 puli oddanych głosów. Akcję zrealizowała Grupa Twórcza QlubXsiążkowy. Na jej potrzeby stworzono kreacje przedstawiające znanych twórców i intelektualistów m.in.: Sylwię Chutnik, Kazimierę Szczukę, Pawła Althamera, Jacka Dehnela oraz członków zespołu Kapela ze Wsi Warszawa. Do akcji dołączyły również ukraińskie działaczki z kolektywu FEMEN znane ze swoich nagich protestów.
Drugie miejsce zajęła kampania Zaproszenie do znajomych stworzona przez agencję Saatchi&Saatchi dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Alkohol, impreza, seks i Facebook – w jednym spocie przestrzegającym przed seksem bez zabezpieczenia z nowopoznanymi osobami. Po pierwsze insight, po drugie profesjonalna realizacja!
Podium zamyka kampania Czy zamierza Pan zajść w ciążę? zrealizowana dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Spot w celny sposób uchwycił podwójne standardy w traktowaniu kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Scenariusz spotu reklamowego został wyłoniony w ramach konkursu młodych twórców. Jego autorami są Maciej Kałach i Ewa Kamińska.
Czytelnicy portalu przez 2 tygodnie mogli głosować na jedną spośród 10 nominowanych przez redakcję kampanii społecznych. Łącznie oddano ponad 2500 głosów. – Serdecznie dziękujemy za duże zainteresowanie plebiscytem, gratulujemy zwycięzcy, a także wszystkim nominowanym – powiedziała Olga Figurska, redaktor naczelna kampaniespołeczne.pl. – Nominowane kampanie prezentowały różnorodne podejście do komunikacji społecznej, ale każda warta jest odnotowania. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku selekcja reklam społecznych do podobnego plebiscytu będzie jeszcze trudniejsza.
Plebiscyt portalu kampaniespołeczne.pl miał na celu wyłonienie tych reklam polskich społecznych, które najbardziej przypadły do gustu internautom, poruszyły ich i zaangażowały.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia