Kampania „Skazani” stworzona przez agencję Grey Warszawa na zamówienie Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, zdobyła największą ilość głosów w internetowym plebiscycie Spoters 2009. Nagrodę przyznano w kategorii „Ważna Sprawa”, w ramach której były oceniane najpopularniejsze filmy z kampanii społecznych.
W głosowaniu wzięło udział 5,5 tysiąca zarejestrowanych użytkowników, oddając łącznie 25.000 głosów na swoje ulubione kreacje reklamowe.
– Cieszy nas, że w drugiej edycji plebiscytu Spoters uzyskaliśmy zgłoszenia od większej liczby reklamodawców, niż w przypadku ubiegłej edycji. Głosujący ponownie docenili w reklamie przede wszystkim poczucie humoru i to nie tylko w kampaniach skierowanych stricte do młodzieży. Pośród kampanii społecznych, widzowie docenili kreację, uczulającą na los porzucanych zwierząt, która porusza ważny, choć przecież często marginalizowany temat – powiedział Tomasz Bruss, dyrektor ds. Reklamy i Sponsoringu, MTV Networks Polska.
Głównym celem kampanii „Skazani” było zwrócenie uwagi na problem bezbronności zwierząt wobec przemocy ze strony ludzi.
– Internauci to bardzo wymagające, ale jednocześnie obiektywne jury. Ich głosy oddane na kampanię „Skazani” potwierdzają sukces i efektywność naszej wieloletniej, konsekwentnej współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami – powiedziała Roksana Odyjas, Account Director Grey Warszawa.
Zwycięzcy Spoters 2009 otrzymali kampanie reklamowe na kanałach z portfolio MTV Networks Polska – Viva Polska i MTV Polska.
Konkurs Spoters 2009 organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych oraz Agencji Interaktywnej Netizens. Partnerem konkursu jest Klub Twórców Reklamy.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS