Rodzinna atmosfera
Stowarzyszenie Lambda Warszawa wypuściło nowy spot w zaskakujący sposób pokazujący przemoc w rodzinie wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Spot mocno nawiązuje do konwencji klasycznej reklamowy komercyjnej i wykorzystuje element zaskoczenia widza – można go zobaczyć na kanale YouTube stowarzyszenia i na Facebooku.
Spot jest częścią kampanii społecznej „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” – pierwszej w Polsce akcji poruszającej problem przemocy domowej wobec osób LGBT.
Spot powstał dzięki kooperacji między różnymi podmiotami społecznymi i komercyjnymi: jest efektem współpracy Stowarzyszenia Lambda Warszawa, agencji interaktywnej K2 Internet i domu produkcyjnego Warsaw Production. Kampania jest także współfinansowana przez Urząd Miasta Warszawa.
Strona kampanii http://jeslitoslyszysz.pl/
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!