Kara dla śmierci
Postać Kostuchy wychylającej gołą czaszkę spod ogromnych połaci czarnego płaszcza zazwyczaj pojawia się w reklamie społecznej w jednym celu – aby zwrócić uwagę na szkodliwe, czasami nawet śmiertelne konsekwencje określonego zachowania, na zmianę którego autorzy kampanii chcą wpłynąć.
Tym razem jednak role się odwróciły. Ofiarą w najnowszej reklamie stworzonej na zlecenie Rádio Jovem Pan Recife jest… sama śmierć. Wszystko za sprawą dawców narządów, którzy decydując się na ten szlachetny gest przechytrzyli Mroczną Żniwiarkę i wysłali ją prosto na krzesło elektryczne, szubienicę czy pod gilotynę.
Przekaz kampanii jest prosty: Aby zabić śmierć, należy ratować życia. Jednym ze sposobów jest medycyna transplantacyjna, ale ta nie ma niestety szans na rozwój bez dużego społecznego poparcia i rosnącej liczby osób zarejestrowanych jako potencjalni dawcy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem