Kara dla śmierci
Postać Kostuchy wychylającej gołą czaszkę spod ogromnych połaci czarnego płaszcza zazwyczaj pojawia się w reklamie społecznej w jednym celu – aby zwrócić uwagę na szkodliwe, czasami nawet śmiertelne konsekwencje określonego zachowania, na zmianę którego autorzy kampanii chcą wpłynąć.
Tym razem jednak role się odwróciły. Ofiarą w najnowszej reklamie stworzonej na zlecenie Rádio Jovem Pan Recife jest… sama śmierć. Wszystko za sprawą dawców narządów, którzy decydując się na ten szlachetny gest przechytrzyli Mroczną Żniwiarkę i wysłali ją prosto na krzesło elektryczne, szubienicę czy pod gilotynę.
Przekaz kampanii jest prosty: Aby zabić śmierć, należy ratować życia. Jednym ze sposobów jest medycyna transplantacyjna, ale ta nie ma niestety szans na rozwój bez dużego społecznego poparcia i rosnącej liczby osób zarejestrowanych jako potencjalni dawcy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa