W początkowych stadiach raka piersi ciało wysyła bardzo subtelne sygnały, które wskazują na tę chorobę. Ich zrozumienie i wychwycenie jest kluczowe dla wczesnego wykrycia i leczenia nowotworu.
Aby zwrócić uwagę na konieczność wsłuchiwania się w to, co mówi do człowieka jego własny organizm, brazylijski oddział Kimberly-Clark Professional razem z agencją CPC z Bogoty stworzyli print przedstawiający słuchawki… w kształcie piersi.
Pomysł jest jak najbardziej czytelny, ale czy na pewno skuteczny? Reklama nie przedstawia żadnych szczegółów i konkretów dotyczących omawianych sygnałów, a w Internecie trudno jest znaleźć jakiekolwiek poszerzone informacje na temat akcji.W naszej opinii odbiorca komunikatu zostaje z poczuciem, że powinien coś zrobić, ale nie wie jak, a to poważny błąd w przypadku kampanii społecznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu