W początkowych stadiach raka piersi ciało wysyła bardzo subtelne sygnały, które wskazują na tę chorobę. Ich zrozumienie i wychwycenie jest kluczowe dla wczesnego wykrycia i leczenia nowotworu.
Aby zwrócić uwagę na konieczność wsłuchiwania się w to, co mówi do człowieka jego własny organizm, brazylijski oddział Kimberly-Clark Professional razem z agencją CPC z Bogoty stworzyli print przedstawiający słuchawki… w kształcie piersi.
Pomysł jest jak najbardziej czytelny, ale czy na pewno skuteczny? Reklama nie przedstawia żadnych szczegółów i konkretów dotyczących omawianych sygnałów, a w Internecie trudno jest znaleźć jakiekolwiek poszerzone informacje na temat akcji.W naszej opinii odbiorca komunikatu zostaje z poczuciem, że powinien coś zrobić, ale nie wie jak, a to poważny błąd w przypadku kampanii społecznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
26.03.2024
Z nosem w komórkach