Dopal cenę swojej śmierci
Katowicka Agencja PR Pan Pikto na zlecenie Urzędu Miasta w Mysłowicach wykreowała akcję społeczną „Dopal cenę swojej śmierci”.
Zgodnie ze scenariuszem opracowanym przez Pana Pikto pod mysłowickimi szkołami pojawiały się pogrzebowe karawany. Ich załogi odwiedziły klasy z informacją o specjalnej promocji dla konsumentów tzw. dopalaczy. Było to 50% zniżki na usługi pogrzebowe dla rodzin osób, które umrą w wyniku ich zażycia.
Po chwili konsternacji uczniowie byli informowani, że inscenizacja jest częścią akcji społecznej, realizowanej przez mysłowicki magistrat. Po opuszczeniu przez aktorów i pracowników zakładów pogrzebowych klas, prezentowały był film edukacyjny, przygotowany specjalnie na potrzeby akcji.
Akcji „Dopal cenę swojej śmierci” towarzyszyła kampania citylightowa na terenie Mysłowic, dystrybucja plakatów i ulotek w szkołach i miejscach publicznych oraz intensywna kampania media relations, którą zwieńczył briefing prasowy z udziałem lokalnych władz oraz uczniów mysłowickich szkół.
W akcję zaangażowano pracowników i flotę samochodową mysłowickich zakładów pogrzebowych (Porc, Górecki), Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, Służbę Więzienną, Straż Miejską, ITVM oraz aktorów Teatru HoM.
Całość działań koordynował Urząd Miasta w Mysłowicach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń