Normalna sprawa
Połowa globalnej populacji co miesiąc krwawi. Dzieje się tak od zawsze i jest tak naturalne, jak comiesięczne cykle księżyca. Czemu więc w reklamach wciąż krew pokazywana jest jako niebieski płyn? A przede wszystkim – czemu jej widok nie jest powszechny i oswojony?
Według badań zrealizowanych na potrzeby kampanii #bloodnormal, 74% z 10 017 ankietowanych osób życzyłoby sobie, żeby w reklamach było więcej prawdy i realizmu. 1/5 ankietowanych kobiet czuje z kolei, że brak otwartej dyskusji o miesiączce miał wpływ na ich pewność siebie. Marka Libresse postanowiła więc zacząć rewolucję od krwi menstruacyjnej. W ponad 2-minutowym spocie pokazane zostają rozmaite sytuacje, w których gra ona główną rolę: drobna strużka ścieka po nodze stojącej pod prysznicem dziewczyny; mężczyzna kupuje w sklepie paczkę podpasek; kobieta prosi koleżankę o pożyczenie podpaski w towarzystwie innych zgromadzonych gości…
Hi , as a man I must ask why you have lied to us for all these years . As a child I watched your advertisements with…
Opublikowany przez Richard Neill na 8 października 2012
Odpowiedź Bodyform:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem