Wydarzenia, Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Portugalia, Problemy społeczne, Ekologia i środowisko
────── 08.10.2017
Podwodne decyzje
Organizacja Groupo Marques znalazła prosty sposób na skłonienie ludzi do refleksji nad problemem śmieci w morzu – poprzez odwołanie się do ich indywidualnej odpowiedzialności.
W kwestii śmiecenia – czy dotyczy to wody, lasu, czy po prostu miejskich chodników – zaobserwować można podobny insight, którym ludzie usprawiedliwiają swoje zachowanie: inni i tak to robią, więc moje działania nie zrobią żadnej różnicy. Jest to zresztą typowe również dla innych problemów społecznych, np. odpowiedzialnej konsumpcji.
Hasło reklamy – „Your actions can make a difference” – zilustrowane jest graficznie poprzez zestawienie plastikowej reklamówki z podobnie wyglądającą meduzą. To odbiorca ma zadecydować, która z nich dryfowała będzie pod wodą.
Nazwa kampanii:
Sea difference
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Groupo Marques
Hasło kampani:
Your actions can make a difference
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?