Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Niemcy, Problemy społeczne, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 21.07.2017
Antyalkoholowo i kontrowersyjnie
Błękitny Krzyż, chrześcijańska organizacja zajmująca się pomocą uzależnionym od alkoholu, przy współpracy BBDO Berlin stworzyła kontrowersyjną kampanię.
Szkody jakie niesie uzależnienie przedstawiają dwa plakaty zatytułowane „upadek – kobieta” i „upadek – mężczyzna”. Dwójka pijących spożywając alkohol „przepija” również postacie najbliższych osób. Towarzyszy temu hasło kampanii: „alkoholik rani nie tylko siebie”.
Nazwa kampanii:
Downfall - Woman, Downfall - Man
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
www.blaues-kreuz.de
Media:
Print
Wykonawca:
BBDO Berlin
Hasło kampani:
An alcoholic doesn't only harm himself
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa