────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Kwiaty gotowe na wszystko
Najwidoczniej kreatywni na całym świecie widzą w tym szaleństwie metodę na przybliżenie odbiorcom tematyki odpowiedzialnego ogrodnictwa. W kampanii „Smart Gardering” (sprytne ogrodnictwo) zrealizowano 4 kreacje spotu telewizyjnego. Nawiązują do serialu „Gotowe na Wszystko”, są w założeniu twórców zabawne, choć dla niektórzy mogą je odebrać za zbyt pretensjonalne i dosłowne. Dwa kwiatki, niczym koleżanki, plotkują na temat swoich ludzkich opiekunów. Podsłuchując te „prywatne” rozmowy roślin można poznać parę wskazówek jak właściwie dbać o zieleń oszczędzając wodę.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem