────── 19.05.2017
Kampania za złotówkę - 10 przykładów tanich kampanii
Jak jedna ulotka dotarła do 285 tysięcy osób
Jak dotrzeć do tysięcy osób przy pomocy jednej ulotki? Odpowiedź znajduje się w bardzo pomysłowej, węgierskiej kampanii WWF „Pandas in the mall“. Kampanii bardzo taniej, niemal bezkosztowej, naprawdę ekologicznej (wydrukowano tylko jedną ulotkę) i spektakularnej pod względem liczby osób, do której dotarła. Krótki film przedstawiający reportaż z akcji trafił do internetu, gdzie szybko rozprzestrzenił się w mediach, na portalach społecznościowych i blogach. W ten sposób udało się dotrzeć – jak podaje WWF – do 285.142 osób. Spektakularna i angażująca odbiorców akcja, która kosztowała WWF grosze.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół