Zadaniem agencji było wymyślenie takiej akcji, która przy bardzo niskim budżecie dotrze do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM, która pomaga kobietom obrzezanym, i która sama potrzebuje pomocy innych kobiet, by działać skutecznie. Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną. Najmocniejszym elementem naklejki było umieszczone w nich zdjęcie brudnej żyletki. W czasie trwania akcji zanotowano 72% wzrost odwiedzin strony internetowej organizacji Association of Women Against Genital Mutilation oraz znaczny wzrost liczby telefonów do jej biura. Szok doznany w sklepie okazał się być skuteczny.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół