Hitler jest antytezą szacunku do życia. To trochę jak kierowcy prowadzący na podwójnym gazie. „Prowadzenie pod wpływem alkoholu, sprawia, że tracisz cały szacunek do życia” mówi hasło kampanii Hitler argentyńskiej organizacji AdvertisersWithoutBorders. Kreacja zawiera sugestywny i personalny przekaz. Postać zbrodniarza ukazana jest w odbiciu samochodowego lusterka na przedniej szybie. Hitlerem może być więc każdy. „Jesteś zły jak Hitler, gdy prowadzisz pod wpływem” – stara się powiedzieć kampania. – Porównywanie pijanych kierowców do Adolfa Hitlera jest pomysłem ryzykownym i ignorującym zupełnie motywację obu stron – pisze Dorota Wilk, autorka artykułu o kampanii AdvertisersWithoutBorders. Twierdzi ponadto, że nie jest to zestawienie specjalnie trafione. Zdaniem dziennikarki kampania może budzić silne moralne kontrowersje.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
28.11.2024
Bardzo blisko
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór