Hitler jest antytezą szacunku do życia. To trochę jak kierowcy prowadzący na podwójnym gazie. „Prowadzenie pod wpływem alkoholu, sprawia, że tracisz cały szacunek do życia” mówi hasło kampanii Hitler argentyńskiej organizacji AdvertisersWithoutBorders. Kreacja zawiera sugestywny i personalny przekaz. Postać zbrodniarza ukazana jest w odbiciu samochodowego lusterka na przedniej szybie. Hitlerem może być więc każdy. „Jesteś zły jak Hitler, gdy prowadzisz pod wpływem” – stara się powiedzieć kampania. – Porównywanie pijanych kierowców do Adolfa Hitlera jest pomysłem ryzykownym i ignorującym zupełnie motywację obu stron – pisze Dorota Wilk, autorka artykułu o kampanii AdvertisersWithoutBorders. Twierdzi ponadto, że nie jest to zestawienie specjalnie trafione. Zdaniem dziennikarki kampania może budzić silne moralne kontrowersje.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”