────── 19.05.2017
Żenujące, kiczowate... 10 najgorszych polskich kampanii społecznych 2011 r.
Nawet anioł nie pomoże spotowi zrealizowanemu w ramach kampanii „Bez upadku” Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Skierowany jest on zarówno do pracodawców z branży budowlanej, jak i pracowników budowlanych i ma na celu promocję szkoleń z zakresu BHP. Reklama komunikuje, że być może żarliwe modlitwy przed przystąpieniem do pracy powodują przydzielenie robotnikom osobistej asysty anioła stróża, ale niespecjalnie można na niego liczyć, a to zapewne z powodu powłóczystych szat, które zahaczają o wystające elementy rusztowania. To złości Anioła (w 17. sekundzie słychać „Ożeż ty!”). Anioł stróż okazał się bezużyteczny na budowie. Podobnie jak co najmniej dekada rozwoju animacji komputerowej przy kreacji tego spot’u.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem