Rodziców nieustannie zaskakuje jak szybko ich dzieci rosną, jak niemal w mgnieniu oka stają się nastolatkami. Dobrze jest móc towarzyszyć swoim dzieciom, kiedy są małe – rozumie to duńska firma KMD zachęcając w swojej intrygującej wizualnie kampanii „Wózek dziecięcy”: „Poświęcaj czas swoim dzieciom póki jeszcze są dziećmi”. Rodzic pracujący w KMD otrzymuje duże wsparcie ze strony pracodawcy: przysługują mu dodatkowe dni wolne, dłuższy urlop oraz wiele innych udogodnień prorodzinnych. W Danii promocją polityki prorodzinnej zajmuje się jeden z największych w tym kraju pracodawców (ponad 3 tysiące zatrudnionych). Oczywiste jest, że promuje w tym kontekście również swoją markę.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń