────── 19.05.2017
Alt skal nok gå godt* - 10 kampanii społecznych z Danii
Piknik (nie) wypalił
Kampania „Picnic gone wrong” („Piknik się nie udał”, ale można by to również w wolnym tłumaczeniu ująć jako „Miny zrzedły”) w drastyczny sposób pokazuje, jak zwyczajna rodzinna wycieczka zmieniła się w tragedię. Oglądając spot tej kampanii powraca pytanie o skuteczność stosowania szoku w reklamach. Drugi spot kampanii można obejrzeć tutaj.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem