Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
Gorzka prawda w otoczeniu słodyczy i chorób
Słodka ironia śmiertelnie chorych Dobra piosenka może być również narzędziem walki z koncernami tytoniowymi. Produkcja aromatyzowanych papierosów jest obecnie w USA zakazana, przepisy nie regulują jednak innych wyrobów tytoniowych. Organizacja Truth.com zrealizowała więc spot reklamowy z utworem, w którym do palenia „smakowych” wynalazków przemysłu tytoniowego ironicznie zachęcają ofiary nałogu. Niektórzy śpiewają przez otwór po tracheotomii, inni – podłączeni do kroplówek. Zaprezentowana piosenka mogła być dotąd jedynie nocnym koszmarem PRowców z koncernów tytoniowych! Przystrojona w cukierkowe dekoracje platforma sunie przez miasto, a na niej schorowani nałogowcy, wyciągnięci prosto ze szpitalnych łóżek, ledwo wyśpiewują retoryczne pytanie: „Dlaczego produkowany jest słodki tytoń?”
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”