────── 19.05.2017
Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
Diabelskie zabawy
Diabelskie piosenki Kampaniespoleczne.pl zawsze chętnie odnotowują oddolne i niskobudżetowe akcje społeczne. W 2009 roku grupa aktywistów Stowarzyszenia MONAR nagrała piosenkę reggea „Po co ci to” (autorstwa Piotra Banacha) i nakręciła do niego teledysk utrzymany w stylistyce dzieci kwiatów. Akcja kierowana była do młodzieży z klas gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. Inicjatywa godna pochwały, ale… 90’tisowa maniera teledysku, impreza w rytm raggea, kapelusze i korale, groteskowe przedstawienie narkomanów (alfonsi i prostytutki?) mogą nie trafić do współczesnych nastolatków zapatrzonych w serial „Skins” i nieletnich bywalców klubów nocnych. Obawiamy się również, że część z nich chętniej dołączyłaby do towarzystwa z paczką kokainy.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
18.04.2024
Najpierw zadzwoń