Koalicja „Masz głos, masz wybór” we wrześniu 2011 roku prowadziła profrekwencyjną kampanię pod hasłem „Kobiety na wybory!”, której celem było zachęcenie do głosowania właśnie pań, z których zazwyczaj tylko połowa idzie na wybory. Z badań przeprowadzonych na potrzeby akcji wynikało, że kobiety nie czują się kompetentne w kwestiach polityki, nie interesują się nią i w efekcie rzadziej niż mężczyźni pojawiają się na głosowaniu. Dlatego nadawcy kampanii postanowili je dowartościować, wskazując na umiejętności i wiedzę, którymi kobiety wyróżniają w życiu codziennym: „Wiemy ile kosztuje posłanie dziecka do szkoły. Wiemy jak zadbać o zdrowie z najbliższych. Wiemy jak radzić sobie z domowym budżetem. (…)” – mówią jednym głosem bohaterki spotu.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”