W kwietniu 2009 roku miała miejsce głośna kampania z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot „The Cut” wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło „Czy to nie czas, żeby ktoś krzyknął: cięcie?” wzywało do zaprzestania bicia kobiet. Kampania uświadamiała, że co tydzień w Wielkiej Brytanii wskutek obrażeń odniesionych we własnym domu, umierają dwie kobiety.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”