W kwietniu 2009 roku miała miejsce głośna kampania z udziałem aktorki Keiry Knightley. 2-minutowy spot „The Cut” wyreżyserował Joe Wright (oboje wykonali swoją pracę bezpłatnie), a kampanię zrealizowała dla organizacji Women’s Aid agencja Grey London. Hasło „Czy to nie czas, żeby ktoś krzyknął: cięcie?” wzywało do zaprzestania bicia kobiet. Kampania uświadamiała, że co tydzień w Wielkiej Brytanii wskutek obrażeń odniesionych we własnym domu, umierają dwie kobiety.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem