Kampania, która może wywołać ból i która przy bardzo niskim budżecie dotarła do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM pomagającej kobietom obrzezanym. Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną, na których umieszczono naklejkę informującą, że każdego roku 2 miliony dziewcząt na całym świecie zmuszane są do poddania są zabiegowi wycinania genitaliów (klitoridektomii). Najmocniejszym elementem naklejki było zdjęcie brudnej żyletki.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem